Ezt hittem menni fog, de nem

A yummie elköltözött egy másik motorra, olyanba amiben egy poszt kitolása nem érződik munkának. Erről nem a bloghu tehet, bár a képfeltöltő rész szerintem még mindig katasztrófa, de a többi korrekt, hanem csakis én.

Ez a rész itt az archívum alattam, felettem, mindenhol, nagyon sok órát öltem a megalkotásába, van pár poszt amire még büszke is voltam a "jé ez érdekes"-eken kívül, jó lenne átvinni, de nincs rá egyszerű mód így el kell engednem. Ha letörlik pár év múlva akkor letörlik, ha nem akkor nem.

A blogmotorokról: ha közösséget, velvetbe és közeletbe fűzhető témát toltok, akkor mindenképp a bloghu javasolt. A főoldal áldás és átok, nem sokan maradnak minden oda kerülés után, de szépen lassan lehet olvasótábort építeni. Ez olyan erő az indexnél, amivel Mo-n senki nem tudott versenyezni idővel, lévén nincs magyar normális reddit.


süti beállítások módosítása