Marha jó lehet a Microsoft reklámokért felelős helyen/osztályon dolgozni

Ennyi baromságot ritkán látni. Szerintem nem igazán érik el a hatásukat, épp ezért lenne jó ott dolgozni, hiszen a olyamat legjobb része az lenne, amikor elfogadnak valamit aminek semmi értelmét nem látni. Tehát itt van ez a Windows Marketplace for Mobile-reklám, amiben azt mutatják, hogy mi mindent utasítanak vissza, mert ők nyitottabbak, de komolyabbak a mobil rendszerre írt programjaik? Nyilván az Apple Appstoreját akarták kiparodizálni, de nagyon vegyes lett az üzenet, ami ugye nem jó, mivel a nyitottságba a bajusz program is bele kéne férjen nyugodtan. És a GPS programot simán leszedném a free appok közül, valaki csinálja meg — aztán szedje le amikor jön a legal levél az MS-től.



Ha az nem lenne elég, és a következőt úgy nézzétek, hogy én vártam a Windows 7-et és meg fogom venni, az alábbi reklámok viszont annyira igyekeznek lazák és emberiek lenni, hogy csak úgy csöpög róluk az izzadság. Ennyi baromságot ritkán látni. Szerintem nem igazán érik el a hatásukat, épp ezért lenne jó ott dolgozni, hiszen a olyamat legjobb része az lenne, amikor elfogadnak valamit aminek semmi értelmét nem látni. Tehát itt van ez a Windows Marketplace for Mobile-reklám, amiben azt mutatják, hogy mi mindent utasítanak vissza, mert ők nyitottabbak, de komolyabbak a mobil rendszerre írt programjaik? Nyilván az Apple Appstoreját akarták kiparodizálni, de nagyon vegyes lett az üzenet, ami ugye nem jó, mivel a nyitottságba a bajusz program is bele kéne férjen nyugodtan. És a GPS programot simán leszedném a free appok közül, valaki csinálja meg — aztán szedje le amikor jön a legal levél az MS-től.



Ha az nem lenne elég, és a következőt úgy nézzétek, hogy én vártam a Windows 7-et és meg fogom venni, az alábbi reklámok viszont annyira igyekeznek lazák és emberiek lenni, hogy csak úgy csöpög róluk az izzadság.






süti beállítások módosítása