A Firefox felülete a hátrányára változott?

Tényleg nem motorilag, hiszen érzésre sokkal gyorsabb lett, de a felülete szerintem borzasztó így hirtelen (és a Sage feedjeim nem mentette át, damn).

Először is, aki ezt a smart bart designolta az egy ... valami csúnyát akartam ideírni róla, de inkább mégse - tök nehezen látható át a cucc. Az dícséretes, hogy a címekbe is kiegészít (a mögötte levő motor faszányosnak tűnik), nem csak az url-eket nézi, de ez a zöld, meg vastagodó meg aláhúzott kupi ez valahogy nem gyorsítja a kiegészítést nekem, mert alig találom, hogy pontosan hányadik kell nekem a rövid listából.



Aztán pedig aki ezt a göbítést oda tette, annak remélem már a kezére csaptak. Odáig érthető, hogy a back és forward gombokhoz görbül, de szerintem egyenesen jobb lenne, úgyis van mellette két-három háttérszínbe olvadó ikon, ami a kerek back orwardtól elkülöníti. És hát nekem az address bar másik felén egyenes, szal ha már kerekítés, akkor ott is kerekíteni kellett volna.

süti beállítások módosítása