A nagy Oscar-csajos poszt + Johnny Depp

A tovább mögött lehet dőzsölni csomó képben, annyi szépség jelent meg a 80. Oscar gálán, annyira szép ruhában annyira szépen. Meg minden. Tudjátok, hogy megy ez. A tovább mögött lehet dőzsölni csomó képben, annyi szépség jelent meg a 80. Oscar gálán, annyira szép ruhában annyira szépen. Meg minden. Tudjátok, hogy megy ez.

Az egész azzal kezdődött, hogy Renée zellweger fingott egyett. Hiába na, a szép nők nem csinálnak ilyet (ugye!? haha), de mivel ő nem az, így elengedte magát. Nézzétek csak meg a mögötte állókat.



Itt már az "Ezt csináltam, na és?" arcal látható, a szag most érte el azt a csajt a háttérben, de a biztonságis is nagyon néz, hogy mi ez a bűz, szinte látom ahogy forgolódik.



Amy Adams meglepődve néz Renée felé "Tényleg ezt kellet, komolyan? Legalább az Oscar előtt ne zabáltál volna össze mindenfélét. Áh."



Anne Hathaway (grat a fotósnak!) kicsit butusnak néz ki itt, nem? Gondolom őt nem zavarta a szag, hiszen boldogok a...



Cameron "Majdnem én voltam" Diaz meg rötyögéstől épphogy nem buggyant ki a ruhájából, de aztán egy fantasztikus vigyorral oldotta a helyzetet.



Ellen Page egyszerűen csak "Ne már. Először vagyok az Oscar-on és Renée így elrontja az élményt. Pedig azt hittem Jack Nicholsonnál rosszabb nem történhet itt velem." (Amúgy volt tavaly? Nem hiszem, de javíthattok)



Heidi "Mi történt ott" Klum a távolból figyeli az eseményeket, áldja eszét, hogy nem ment közelebb.



A férfias Hilary Swank gondolatait ide látom "That b**ch. i'll kick her ass at the afterpary, yo!"



Jennifer Gardner is megérezte...



Jennifer Hudson szerint vicces az egész helyzet. "Itt vagyunk, szépek vagyunk, de emberek vagyunk azé."



Jessica Alba vizsgál valamit, annyira classy, hogy Renée akciójára nem reagál. (ez van, jessit nem fogom bántani, főleg mert ez a cucc nagyon jól áll neki, és mert pár kiló felmászott rá a terhesség miatt.)



Katherine Heigl észreveszi, hogy Hudson nevet, így végre elengedi magát. "Ezen nevethetünk? Nem is tudtam!"



Keri "Bárcsak máshol lehetnék" Russel..



Marillion Cotillard meg "Én francia vagyok csajok, engem aztán nem leptek meg ilyen aprósággal. De prűdek ezek az amcsi lányok."



Penélope Cruz a szájon át lélegzést választotta, viszont így is szép.



És egy Johnny Depp bónusz azoknak a lányoknak akik eddig görgettek.



Meg egy Jessica Alba bónusz a legvégére, csak mert megjelent.

süti beállítások módosítása