Mi a hasonlóság a Tomb Raider 2 és a kerékpározás között?

Nálam az, hogy nem lehet elfeljeteni egyiket sem. Hihetetlen, komolyan. Nekem ez a kedvenc tomb raider részem, főleg a felborult hajón való mászkálás. Namost elkezdtem játszani (már kijutottam a hajó felszínére, kevesebb mint 2 nap alatt), de rengetegszer van olyan, hogy "ja igen, most itt lesz mögöttem a kapcsoló". Egyszerűen az elakadás eddig kizárt.

Tomb Raider 2 screenshot

És most végre a lőszerrel sem spórolok, hiszen amikor annó játszottam akkor szinte mindenkit pisztollyal intéztem el, aztán ott álltam a sok lőszerrel és vége volt a játéknak... Hát most repkednek a grántátok meg az uzi és a többi automata fegyver sorozatai.

Természetesen a grafika nem kicsit elavult, de az viszont mekkora, hogy támogatja a widescreen módot (10 éves a Tomb Raider 2 mostmár!), és tényleg nem torzít be semmit a játékon belül, csak a menük nyúlnak szét, Lara marad sovány.

Végezetül meg egy Lara Croft szerepében Angelina Jolie testrefeszülő ruhában poszter.

süti beállítások módosítása