ADSL emelés 2007 - A 2 megabitesek járnak a legjobban?

Ha igaz az a közlemény ami a napokban terjed, akkor kiábrándítóak az upok. Én most 1 megabiten ülök (az upload 160kbit) és ebből 4Mbit/256kbit lesz elvileg (a jelenlegi 3 megabites csomagnak 384kbit az uploadja, bevallom én abban bíztam, de úgy néz ki hiába).

A 2 megabites ADSL-el rendelkezők járnak a legjobban, a 8Mbit/512kbit-re emeléssel. Szal míg én 30kbyte körül tudok majd feltötleni addig ők 60-al. A 3 megabitesek meg most is sokat fizetnek, és ugyanakkora lesz a sebességük mint a ketteseknek.

Ja és elvileg Január 15-től Február utolsó napjáig zajlik le az emelés.

Na jó, azért nem panaszkodom tovább, végtére is ha elég közel vagyok a központhoz, akkor jelentősen javul legalább a download, és bónuszként az up is egy picit.

süti beállítások módosítása