3-ból csak egy a Videóbombnál

Szóval gondoltam kipróbálom ezt a videóbombot, meg egész jó a lejátszó már. Hát háromból egy videót sikerütl feltöltenem. És nem is egyszerre próbálkoztam. Tegnap délután estefelé felraktam egyet, azt sikerült. Aztán éjjel egy 8 megás már csak feltöltés folyamatban és a tipkus ajaxos töltőjel mellette. Mármint úgy tipikus, hogy szinte mindenki azt használja loadingolásra.

videobomb

Gondoltam valami gond volt éjjel, egye fene. Most vasárnap délután van, vagyis már este, és a két megás videó amit fel akarok rakni nem ér fel fél órája. Asszem az ilyen helyzetre mondják, hogy erről ennyit. Egy kurva hibaüzenetet nem tud kiírni, hogy az ember ne várjon csak úgy a semmibe.

Egyelőre a Daily motion a csúcs nekem, az rendesen jelzi hol tart a feltöltés meg minden. Youtubeon is néha jelezte néha nem, amikor még használtam. Csak azért nem rakok mindent dailyre, hogy ne vesszen el megint egyszerre minden videóm ha valami van.

süti beállítások módosítása